A mákniás depresszdiótól kezdve a T.V-eszmékig

Mindenféle írás...tőlem. Bármi, ami foglalkoztat, a napi dolgoktól az irodalmon át a zenéig.

Friss topikok

  • kúrógép10 (törölt): jó a szó tesó (2013.04.15. 23:09) Kis herceg, újratöltve
  • Julien_Sorel: Szia Sándor! A dobszólóról azért nem írtam, mert sztem akkor pont nem voltam ott - kár érte, de í... (2008.12.16. 19:56) Újra itt

Linkblog

HTML

Jó reggelt - én megyek aludni!:)

2008.04.13. 04:56 | Julien_Sorel | Szólj hozzá!



Jó reggelt Mindenkinek!

Köszönöm az előző bejegyzés óta érkezett több száz levél és hozzászólás íróinak, hogy ily' nagymértékű érdeklődést mutatnak szerény személyem iránt, de sajnos nem árulhatok el túl sok mindent...Mivel most tervezem, hogy elmegyek aludni - ezúttal egész idáig dolgoztam -  rövidre fognám ezt a posztot...a minap nézegettem néhány régebbi írásomat, és megtaláltam egy régi, kicsit Örkény-szerű fiktív hírdetést (most derült ki számomra, hogy ebben írtam a blog alcímében szereplő szójátékokat).
Íme: >>Bár nem az a címe, hogy íme, csak úgy szokták mondani, hogy "íme"....bár, ha belegondolunk, milyen frappáns lenne, ha azt mondhatnám, hogy "a címe: Íme".../Galla/<<
No:

Szófoszlányokból ít(t)élkező rabszolgákat felveszünk!

Jöhet mindenki, aki szereti az ingyenes, mérhetetlenül okos, szolgálatkész, lenéző, sűrű lombkoronájú, a TV-szmékre folyton ráhangolódó, esténként a kertajtóban nyávogó, illatos, precíz, néha olajcserére szoruló, vízálló, tágas és kényelmes, a közelgő esőtől gyakorta kililuló, a Himnusz hallatára átszellemülő, a bölcsen hallgató, ex-introvertált, minden helyzetben jó kedélyű, sok alvást igénylő, filigrán, általában kétszer, de néha háromszor is csengető, a feléje kilőtt páncélököl-lövedékre nem reagáló, mákniás-depresszdiós -ízű süteményeket szerető, és ezen képességeinél fogva €-ban is fizetni képes munkatársakat!

Érdeklődni az alábbi címen:

Ifj. Albínó Batman
06-90/123-4567

Címkék: személyes humor alvás abszurd örkény ébrenlét

A bejegyzés trackback címe:

https://juliensorel.blog.hu/api/trackback/id/tr70423291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása